asyyaaa munchkin kaşıkları çok güzel onunla başladık tadımlara. Oioi kaşıkta var ama onunla dişini kaşıyor resmen dkskdk. Tabak ve önlük oioi aldım ben. Sıcak su ile bir saat içinde siveno ile yıkıyorum koku olmadı vakumundan memnunum ama önlüğünden nefret etti kızım. Ya dişini kaşıyor ya da çıkarmaya çalışıyor boğdu çocuğu. Dümdüz giydirilen önlükler şu an için daha mantıklı geliyor bana. Suluk olarakta avent aldım ama munchkin de çok beğeniyorlar.