asyyaaa Ek gıda hazırlığı için hangi mama setlerini almam daha iyi olur. Önerdiğiniz marka var mı hangileri daha kullanışlı
oylesinebiri__ asyyaaa ya hepsi boş şeyler oio aldım boşuna yani boşuna para vermeyin pişman oldum kullanışlı değil önlük e bebekte satılanlar leke tutmuyor onlar güzel
numbkt Mama setleri derken neyi kast ediyorsunuz tabak kaşık vs mi? Bir kere kesinlikle oioi setlerinden almayın cok gereksiz. Munchkin kaşıkları çok iyi ordan alabilirsiniz çoğu şeyi.
madddd Ben de hazırlık sürecindeyim takipte kalayım :) oioi alınıyor heralde en fazla o kadar vermeye gerek var mı bilmiyorum
melindababy madddd sakkn oioi almayın vakumlu falan diye aldım ilk cahillikte şimdi kızımın önüne koyduğum gibi fırlatıp atıyor hiç iyi değil vakumu, çelik mama tabağı bakabilirsiniz, munchkin 4lü duyarlı kaşık başlangıç için iyi, suluk da öyle ❤️🙋♀️
suhedaaaaa asyyaaa Sadece mama kaşığı alın bence. Mama setlerni Ek gıda başlangıcında çok kullandım ama sonra kenara atılıyor cama porselene geçiliyor. herhangi bir kahvaltı tabağı alın yeterli bence. Önlükte ebebekte 7li mi ne var en iş göreni o. Silikon önlüğe falan hiç gerek yok.
begonvil00 Ay sakın oioi setlerinden almayın. Salak gibi heves edip almıştım. Kasesine rendelediğim armutu koydum bebeğime yedirdim sonra içinde kaldı biraz 1 saat falan beklemiş 1 ay oldu içindeki armut kokusu çıkmıyor silikonun içine içine işlemiş.