elif0712 verece kameram cumartesi geldi denedim.
O kadar pişmanım ki şimdiye kadar almadığıma.
Gerçekten bezden, ıslak mendilden sonra en lazım şey buymuş.
Ben sürekli kontrol ediyordum asla yanından ayrılamıyordum veya aklım kalıyordu.
Şimdi monitörden bakıyorum süper bişi.
2755₺ aldım ben.
Direk kendisi otomatik bağlanıyor zaten, wifi istemiyor