bukettttt12 ciceksincicek ya bilmiyorum o kadar çok korkuyorum ki ya başka hastalığı varsa diye Allah korusun çünkü kanı falan düştü çocuğun bi de her gören aaa bu çocuk sapsarı diyip duruyor
ciceksincicek bukettttt12 hayır kan düşmesi doğal bir süreç ama olması gereken o hızlı düşüş korkma geçer 3 aya bana da diyorlar ki desinler yani uzamış sarılık normal