hazal0206 şöyle söyleyeyim 2.5 aylık olmuştu halen bazı günler daha sarı geliyordu gözümüze, ışıktan bile farkediyordu ama bir de beslenmesi tabi yani daha az emdiğinde ya da üzerinden uzun saat geçtiğinde rengi hemen daha sarı oluyordu ben böyle gözlemledim. Yüzünü değil vücudunu baz alıyor doktorlar, göbeğinden kafasına kadar olan kısım ne derece sarı? mesela parmağınızı bastırıp çektiğinizde anlayabilirsiniz. Bol bol beslemeye çalışın. Tavsiyem şu emziriyorsanız emzirme bittikten hemen sonra sağım yapın çıkan sütü süt kaşığı ile verin (biberon başlamamışsanız) 2 saat dolunca yine aynı şekilde besleyin. Fazla yesin fazla gelip de minik minik kusması da olabilir ama ne kadar beslenirse bilirubun değeri o kadar iyi olur. Çok uzun yazdım ama 🙈 tahlil verirken de eğer bebek uzun süre açsa o da değeri etkiliyor ya da yeni yemişse çok toksa o da etkiliyor. Sağlıkla büyüsün 🌿