Kızım 17 aylık her gece kalkıyor ağliyorum artık. Nasıl gece beslenmesini kesebiliriz emmiyor biberonla mama alıyor allah aşkına bana da mamayı söyleyin nasıl bırskır gece. Gündüz mama veriyorum aralarda bırakmasınıda istemiyorum açıkcası çünkü hastalandığı zaman iiştahsız olup ek gıda almadığı zanan en azından mama içiyor aç kalmıyor yani gündüz aralarda içsin yemekle beraber ama gece mama içmek için uyanmasın ya mamayı gece nasıl bırakır