Arkadaşlar çıldırmak üzereyim artık saat başı emiyor 11 aylık bebeğim onun yüzünden boyun düzleşmesi oldum gece emmesini kesmek istiyorum ama her uyandığında memeye yapışıyo vermezsem krize giriyor kucağımda sallamak istemiyorum her yerim ağrıyo 12 kilo neredeyse geri uykuya nasıl döndürebilirim? öncesinde uyku eğitimi vermiştim gece emzirmesini 2 ye düşürmüştük ama uyanmaları bitmedi sefer uyanışlarında ağladığı için kucakta sallıyordum o daha zor oluyordu napabilirim? emzik biberon tutmuyor asla. Sabır taşıyla gece emzirmesini kesebilir miyim acaba ya da biberon reddini yenip gece uyadığında mama versem daha mı çok uyur lütfen yardım edin 🥲🥲🥲🥲🥲