Marianne merhaba, dün çişini falan hep tuvalette yaptı. Bugün öğlen uykusundan uyandıktan sonra tuvalete götürdüm oturmak istemedi oturttum yine de pişş dedim ağladı indirdim 2 dk sonra salona geçtik bi baktım çişini yapıyor. Temiz külotu da kalmadı 2 tane almıştım bezlediğim için gerek duymamıştım. Şimdi geri bez taktım ama tuvalete götürüyorum yine.