sonarzum Ben de 2025 Ağustosta doğum yaptım . Şuan çalışıyorum ama süt izni kullanıyorum. Yeni düzenlemede süt izni ile ilgili bir düzenleme var mı ; var ise halihazırda süt izni devam eden bizleri de kapsar mı . Bilgisi olan var mı?