Seherr_ Kızlar doğum izinleri uzamış ama geçmişe dönük izinde olanların uzamayacakmış sanırım bu konuda bilginiz var mı?
hanimelikokusu Seherr_ daha yeni meclise sunuldu meclisten geçecek de resmi gazetede yayımlanacak ancak öyle netlik kazanır. Bu arada bugun benim iznimin son günü 🥴🥴
Seherr_ tazeanne0010 kız onaylanmış resmi gazetede yayınlanacakmış birkaç sayfa paylaşmış orada gördüm.
annehalleri Seherr_ öyle birşey yok ya altı aydan küçüklere diye görmedim ben hiç inşallah doğrudur tabi 🙏🏻
melahat_akkoc Seherr_ ay ne iyi olur ağzın bal yesin 10 gün sonra ücretli bitecek inşallah bitmeden yayınlanır 🥰
arzu38arzu Ben şu an izinde olanları kapsayacak diye biliyorum. Daha haftaya tekrar sunulacak meclise. Onaylanırsa yasallaşacak ve resmi gazetede yayınlanacak
Seherr_ arzu38arzu onaylanmış ama şuan izinde olanları bebeği 6 aylıktan küçükse kapsayacakmış diye biliyorum bende. Yani 2025 Mart ayında doğum yapmış ücretsiz izinde olan birini maalesef kapsamayacak şartları var. Resmi gazetede yayınlanması bekleniyor meclisten onaylanmış
annehalleri Seherr_ keşke benimde 4,5 aylık ,iznim biteceği güne kadar haberleri takip ettim bir umut belki çıkar diye 2 ay eklenecekti o bile olmadı