Mammamiaa_ bacım benim gibi spora vakti olmayan bi anneysen çok azimli ve dirayetli olman lazım.aralıklı oruç yapacaksın.beyaz ekmek yok,tatlı yok, ambalajlı gıda yok.ben öğlen 1de kahvaltı yaptım akşam 7-8 gibi akşam yemeği ve o saatten sonra sadece su,soda ve kahve içtim.kendine bi hedef kilo belirle.o kiloya gelene kadar da hiç bozma.biz üç kız kardeş kilo hedefi belirleyip çeyreğine iddiaya girdik😂 üç ayda üçümüz de hedef kilolara geldik.bebeğim 6 aylık ve ben doğum kilomun altına indim.toplamda 18 kg vermiş oldum.