Ben şu an Ezginin Günlüğü -Hişt dinliyorum aşırı aşırı sevdiğim bir şarkıdır melodisi olsun sözleri olsun ruhumu okşar 🥰
Uyan gönlüm hadi perdeni aç
Çilen doldu kafesinden kaç
Uyan gel uykundan, dünya aşk görsün 💕💕💕
Hadi siz de en sevdiğiniz şarkıdan ya da şu an ne dinliyorsanız o şarkıdan birkaç dize bırakın geceye 🥰🎶