Nisosfatos-34 benim oğlumda geçenlerde düştü. Doktora gittim bir sorun olmadı çok şükür. Vücudunun heryerini elleyin kafası filan hafif bastırarak. El ayak bileklerini oynatn hafifçe Agriyorsa biryeri ağlar zaten. Emmiyorsa yada mama yemiyorsa, baygınlık, bilinc kaybı, normal zamandan farklı hareketler, gözlerde kayma, fışkırarak kusma gibi belirtiler varsa doktoora gidin. 2 saat kadarda uyutmayn