Nisosfatos-34 Kzım yataktan düştü evde kimse tok eşim işte bişey olmuşumdur korkuyorum ne yapmalıyım ağlamıyor ama kötü düştü kafası yere geldi aklım çıkıyor başına gelen varmı
annediyebiri Nisosfatos-34 7 saat uyutmayın birde gözlerinde kayma, göz bebeğinde büyüme ve kusma olursa götürün. Zaten röntgen çekmiyorlar radyasyon var diye.
Mervehicip Siz hastaneye götürseniz olmuyo mu? Bu kadar önemli bir şeyde evde durmayın bence ama götüremiyosanız gözlerde kayma, fışkırmalı kusma varsa sıkıntıdır diye biliyorum. Geçmiş olsun inşallah birşey olmamıştır bebişe.
Nisosfatos-34 Mervehicip eşim işte kafası sıftı geldi kusma yok gözlerde iyi ama ben çok korkuyorum iyi normal durumda ama sonrandan bi belirti agrı olurum
Mervehicip @Nisosfatos en az iki saat uyutmamanız lazım. Sorun olduğunu bakarak anlarsınız gözlemleyin halsizlik, kusma, gözlerde kayma varsa dediğim gibi hemen götürmeniz iyi olur. İçinizi ferah tutun inşallah Allah'ın izniyle birşey olmamıştır.
Nisosfatos-34 Mervehicip amin çok sağolun annemi aradım oda öyle diyor bişeyi olsaydı uykusu gelir kusar dedi uzaktalar herkes gözlemlicem bugün
Nisosfatos-34 annediyebiri hayır sadece düştüğünde ağladı oynuyor kendi kendine 5,20 günlük yanımda kimse yok bi bi belit de yok aklım çıkıyor el kadar bebek nasıl böyle bi hata yaptım ben
Tosbigim Tatlım benim..Bişey olmaz inşallah canım.. Eşin gelince doktora gidin yinede.Peki nasıl düştü acaba yatağın ortasına mı bırakmıştın?
Nisosfatos-34 Tosbigim evet yatağın ortasındaydı mutvaga gittim düşmesesi geldi koştum beni görünce ağlamaya başadı şimdi çok iyi ama ben kötü oldum rabbim kordu yatağım yüksek çok hareketli sürekli dönüyor dönerek düşmüş
Tosbigim Nisosfatos-34 benimde bıraktığım oluyor ama mesela 10 saniye bile değil. Artık beşiğine koyarken korkuluğu kaldırıyorum dönüyorlar artık tırtıllar .. 😄Düşe kalka büyüyecekler korkma canım bide kendini suçlama birdahakine daha dikkatli olursun.
Mylittleboy Nisosfatos-34 fıskırır tarzda kusarda direk acile götür kafa travması vardır demektir . Birde 1-2 saat uyutmamaya calıs , uyku hali felan varmı kontrol et bunlar olursa doktora götürmen gerek
almina34 Canım niyetim seni hiç bir şekilde kırmak üzmek anneliğini vs sorgulamak değil ama buraya yazmak yerine hemen doktora götürsen 🙏 saygılar..
Nisosfatos-34 almina34 yanımda kimse yok komşuma haber verdim bizi götürecek şimdi bişeyi yok ama ben rahat edemem zaten ben o anlık nasıl belirti verir başına gelen var mı dedim