ozlemm01 Heymomyy Malesef sarışınsanız sonucunuz çok da iyi olmaz kıl kökünüz siyah ya da siyaha yakın ise lazer epilasyon da daha iyi sonuç elde edilir klinik cihazlarında sarıya dönük kıllarda bir nebze sonuç alınabiliyor
ozlemm01 Kaardelen benim kendi merkezmde de champion kullanıyoruz gayet güzel bir cihaz eğer uzman da cihazı güzel kullanabiliyorsa kaliteli sonuçlar elde ediliyor genellikle regl bittikten 5-6 gün sonra seanslarınıza giderseniz daha iyi sonuç elde edersiniz
suavegemom Heymomyy Rossmandan Isana Üre nemlendirici al o geçiriyor çilek bacak görüntüsünü. Yorumları da oku istersen trendyoldan kullandıktan sonra bana dua et 😀🙃
suavegemom Kaardelen ısana üre nemlendirici👌🏻 üstüne tanımıyorum tüm o batık pütür sertliği götürüyor dünya kadar para vermeye gerek yok diğer nemlendiricilere
suavegemom Kaardelen düzenli kullanımda deriyi soyup çilek görüntüsünü götürüyor evet ben de aşığım o nemlendiriciye 😍
suavegemom Heymomyy cildiniz kuruysa her gün kullanmalısınız benim çok kuru bazen günde 2 kere bile kullanıyorum gerçekten çok etkili
cnhavva Kaardelen 8 seanslik olana gitmiştim nerdeyse bitti gibiydi ama bırakınca tekrar çıktı benim şimdi eve makina almayı düşünüyorum nemlendirici olarak panthenol kullaniyodum
cnhavva Kaardelen bacaklarımda çok yok yine zaten koyu ve yoğun değillerdi özel bolge de kalın di daha orası yine aynı oldu gibi yani sürekli aldığım için olabilir
cnhavva Kaardelen gittigim yer jiletle almam gerektiğini söylemişti agdayla alma kökleri kalsın ki lazerle onu biz yakicaz dediler o şekilde jiletle aliyodum
Kaardelen cnhavva Şaşırdım öyle demelerine. Bana asla jilet ve ağda kullanma biz alacağız geldiğinde makineyle dediler ve dokunmuyorum asla kendileri makineyle alıyorlar.
cnhavva Kaardelen yaa hiç öyle bisey demediler bana seans günü söylüyorlardı aradaki vakitte uzarsa aliyodum yine gidene kadar ağda yapma demişlerdi sadece senin gittiğin yer daha iyimiş demekki bi de bi ton para aliyolar