Kızlar iyi akşamlar öncelikle size soruyla geldim. Bugün 4. Seansıma gittim lazere. Ve bu zamana kadar hep jilet kullandım lazere başlamak istedim bacaklarımda nokta nokta kökler belli olduğu için. Dökülme vesaire oldu. Şu an tüylerim neredeyse çok çok belirsiz çıkıyor ama çıkıyor tabi. Ve elimi bacaklarıma sürdüğüm zaman jiletten dolayı sonrası gün sert sert geliyordu şu an hala öyle. Bu ne zaman geçer kaçıncı seansınızdan sonra tüyleriniz bitti ?