fatmayt beyaz1 biraz gec oldu ama kusura bakmayin. Kisik acmiyorum acik oluyor tava cok isininca artik orta ayara getiriyorum
bigemmom beyaz1 hazır yufkayla olanı teflon tavada yağ koymadan alt üst pişirip piştikten sonra tereyağ sürüyorum çok güzel oluyo