durbakalim evet o aylarda haşlıyordum parmağınızla ezdiğiniz de çok rahat eziliyorsa verebilirsiniz o zamanlar elinde mıncırıyor ağzına bir iki parça elinde kalanları götürüyordu ama yinede ben veriyordum. Şuan 13 aylık herşeyi önüne gözüm kapalı koyarım yer 🙂 Yanlış hatırlamıyorsam 7 aylık olduğun da haşlamadan elmayı falan da verdim ben kabuğunu soyup. Tek dikkat etmeniz gereken hep gözünüz üzerinde olsun boğazında kalıyor sakin ve soğuk durup izlemeniz, boğazında kalınca çok rahat öğürüp çıkartıyorlar, baktınız öğüremedi ufak bi müdahaleyle çıkıyor ☺️