mombabe önce çocuk doktoruna gittim ben o nörolojiye yönlendirdi yeşil alan açtı ben tekrardan randevu aldım ama bizde dediğim gibi parmak ucunda yürume vardı sizi ortopediye mi yönlendirir yoksa benim gibi mi olur veya direk ortopediye randevu alabilir misiniz bilmiyorum ama bana soracak olursanız çocuk doktoruna gidin anlatın o sizi yönlendirir ve bize de haber verin olur mu. Çok geçmiş olsun.