18.ay Yeni desteksiz yürümeye başladı 3-4 gün oluyor . Kendi yerden henüz kalkamıyor duvara etraftaki şeylere tutunup kalkıyor yürüyor. Yürüken parmakları içe basıyor . Ayakları parantez oluyor gibi. Biraz araştırdım korktum doktora götüreceğim ama var mı bilgisi olan ilk denge kuramıyor diye düşünmüştüm . Ellerini de serbest bırakmıyor göğüs hizasında tutuyor