asena3265 benimde beş yıl bebgim olmadı amma bu anda mucize oldu ilaçsız falan kızm oldu.bende seningibi duusndumki .kizmi zor buldum ikinci kez hamiel.kalmamm.ve ilk regl sonrası hamileydim.ilk 6ay korun bebginin 6ayindan sonra inşallah hamile kalırsın.o zaman dikiş falanda patlamaz..kizm 10aylikken yeniden hamile kaldım doğurdum oğlumu.bende sezeryanimi liyim