asena3265 Kızlar 68 gün önce Sezeryan oldum.Dün adet oldum.Normalde gebelikten önce kanamam aşırı olmazdı.5 gün sürerdi.İlk gün 1 2 kahverengi leke 2. Gün orta 3. Gün azalırdı.Dünden beri kanamam aşırı çok.Pede yetişemiyorum.Bu normal değil mi?
gg3848 asena3265 benim de ilk adet olduklarım da çok şiddetli kanamam olmuştu normal bence sonra düzeliyor
durbakalim asena3265 benimde ilk 2 adetim öyle oldu,bildiğiniz musluk açık kalmış gibi😅ve 8 gün sürdü o halde.Hala kanamam eskiye göre fazla ama 2 regldir daha iyi en azından.
annehalleri asena3265 normal benim dört gün dolu dolu kanamam olurdu Sezeryan dan sonra bir haftaya çıktı kanama oluyor demekki
gizemtemel asena3265 gayet normal 10 ayın birikimi 🤭 bende ilk reglde ped yetistiremedim iki paket bitmisti 1 haftada yani hatta geceleri bebegimin bezinden bile koydugum oldu ne yapayim yanii kii birak aksin icin temizlenir endiselenme cogunluk bu durumdadir
asena3265 durbakalim benim de aynı ya korktum bir sorun mu var diye.Bebeğim de durmuyor sürekli kucağımda gezdiriyorum.Pedi değiştirmem 1 saati bulmuyor 😂😁😁
asena3265 durbakalim adetten sonra ödeminiz gitti mi?Ben kırkım çıkana kadar 94 ten 85 düştüm. Kırkım çıktıktan sonra sağlıklı beslenmeye başladım.Ama asla kg veremiyorum.Bir arkadaş adet olunca kalan ödem de gidiyor demişti
asena3265 durbakalim mantıklı aslında eşime aldırayım ben de.İki gündür bebeğimi dışarı çıkaramıyorum.Taşar rezil olurum diye evden çıkmadım 😁😂
durbakalim asena3265 ben çok hızlı kilo verdim zaten ama adet oluncada birkaç kilo kaybım oldu.Ben kilo vermek istemeyenlerdendim ne yazık ki🥲
asena3265 durbakalim maalesef ben veremedim pek.Metabolizmam da çok yavaş.Değerlerim de düşük.D ve demir düşük olunca kg verilmiyormuş.Takviyeye başladım bakalım.
asena3265 annehalleri anladım çok teşekkür ederim korkulacak bir şey yokmuş demekki😁😂😁herkes aynısını yaşamış
durbakalim asena3265 umarım en kısa sürede değerleriniz toparlar istediğiniz kiloyada inersiniz🌸sizde bana dua edin biraz kilo alabileyim
asena3265 durbakalim ona da razıyım😁😂😁Tam zayıfladım 89 dan 68 düştüm.Tüp bebeğe başladık.Hormonlu ilaçlar iğneler derken iyice aldım
durbakalim asena3265 yine düşersiniz merak etmeyin önce kan değerleriniz toparlansın.Kafaya koyunca olur Allahın izniyle.Kilo almakta vermekte isteyene zor 😅