Mirzaaninannesiii Eyll-9 evet lazerle, geldiğinde hiç ağlamıyordu,ama içerde biraz ağlamış olabilir,çünkü uyuyordu uykusundan uyandı ameliyathaneye giderken
Mirzaaninannesiii Eyll-9 kızarıklık bugün bile vardı,doktor kantaron yağı sürebilirsin demişti bende yoktu sürememiştim.ama bugün kantaron getirdik sürdük bir kaç saat geçti baktım ki kızarıklık geçmiş.yarında kontrolümüz var.bakalım ne diyecek doktor
Eyll-9 Mirzaaninannesiii ya çok sevindim banada umut oldunuz yari. Da yazar mısınız ne diyecek kantaron her açmaya yıkayın sabun ponpasi gibi biseye koyup acayip iyi geliyormuş herkes öyle soyluyordu