sebur sevmeyecek.
Eşin onların yanında tamamen uzak dursun demiyorum ama içine sokarcasına sevmesin.
Bak bunu deneyimlediğim için söylüyorum.
Benim eşim hep beni överdi herkesin yanında, ne kadar sevdiğini dile getirirdi, yeri gelirdi kapıdan çıkarken ayakkabımı giydirirdi.
Biz Bi ara çok büyük tartışmalar yaşadık.
Eşim dedi ki ‘bu böyle olmaz, dur bide başka şekilde deneyelim’
Ailesinin yanında normal davrandı, gerekmedikçe övmedi. Gayet normal yani kötü de değil.
Yanyana bile oturmadım, herkes gördü bunu.
Biz düzeldik inanır mısın? Ne tartışma ne başka bişey kaldı.
Yani en yakının da olsa en uzağında olsa, o değer onda yoksa kıskanır.
Benim Kv dedi ki Bi gün,yeni evliyiz daha ‘valla ne güzel seviyor ya oğlum seni her işte yardımcı oluyor, bilsem evlendirmezdim bize de yardım ederdi’ dedi.
Eşim direkt ‘evlenmesem de etmezdim ben eşime yardım ediyorum. Eş ayrı anne ayrı’ dedi.
Yani gerekirse kötüle böylesine ama asla övme. Asla gösterme.
Çünkü onlar bakışını atar geriye çıkar. Olan sana olur