Böyle şeylere inanırım çok.
Evlerin enerjisine ve bereketine de çok inanırım. Onu bakışıyla yıkanların var olduğuna da inanırım.
Bi eve, Bi yuvaya biri bişey yapar mı? Evet.
Özellikle büyü diyemesen bile; sözleri ve gözleriyle bile etkilerler.
Benim dayımın işleri çok iyiydi. Mağaza müdürü kendisi, yengem de öğretmen.
Çocuklar özel okula giderdi, 2 araba vardı, çok lüks Bi ev almışlardı. Ne güzel dedim hep, emeklerinin karşılığı sonuçta.
Ama herkes söyledi, imrenerek baktı, kusur aradı. Şimdi işleri iyi değil mesela.
Eşim BM de çalışıyor, ilk zamanlar aşırı güzeldi maddi anlamda, onu da söylediler ooo çok iyi kazanıyordur felan dediler hep. Şimdi iş yeri çok sıkıntı da zam bile yok.
Yani özellikle Bi büyü olmasa bile, eşinle iyi oluşundan bile Bi nazar Bi haset yapılır o da evdeki berekete yansır.
Hep derim ‘göz edenin gözü önüne aksın’ beddua değil, ama kimsenin de bana göz etmeye hakkı yok ki. Bi canımız kalmış onu mu verelim.
Yani büyük ihtimalle biri sizde hoşuna giden ama onda olmayan şeyi hasetledi, bu da evin bereketine yansıdı yani.
Ben buna gerçekten inanıyorum çünkü bizzat şahit olduğum çok şey oldu