birprens_birprenses Minikbirprenses bir konussalar da rahatlasak ya valla kendimi suçlu hissediyorum kızım konusmadikca acaba ben mi ilgilenemiyorum diye
Minikbirprenses birprens_birprenses bende öyle kitap kuyorum kelimeleri söylüyorum fakat baska napabilirm bilmiyorum birazda çocukla mi alakali acava
birprens_birprenses Minikbirprenses inan bilmiyorum canım ikinci bebeğim olmasına rağmen ve yaşları çok yakın olmasına rağmen sanki tecrübesiz bir anne gibi hissediyorum sağlık ocağındaki hemşire d vitamini kullan o da etkiler konuşmasını bıngıldak kapanınca düzelir dedi ne kadar doğru bilmiyorum kullanıyorum hala ama kapanma belirtisi yok hiç
Melo4 gzmoztm eşim en son götürdüğünde ona d vitaminini 4 damla verin bıngıldağı açık demiş onunda sormak aklına gelmemiş
Melo4 birprens_birprenses benim büyük kız da 4,5 yaşında her şeyi elimden alıyor sıkıştırarak sevmek istiyor küçük kaçıyor bunalıyor belki o da hırpalanıyor olabilir bilmiyorum
birprens_birprenses Melo4 yaşların yakın olması ile alakası yok o zaman bence de çok bunaliyorlar ve bu onları içine kapanık yapıyor aslında konuşmak istiyorlar ama olmuyor inşallah en kısa zamanda konuşurlar 🥰
nadidelifora Melo4 daha küçük bebeğiniz .18 aya kadar vakti var. 3-18 ay arası kapanması beklenir. Hatta bazı durumlarda 24ayi bile bulabilir.(Genetik olarak kafa çapı büyükse vs.) Bu konuda endişe etmenize kim sebep oldu bilmiyorum. Çok normal şuan açık olması.
Melo4 nadidelifora teşekkür ederim doktor vitamini artırın deyince bir endişelendik açıkcası ama içim rahatladı
aselayaz2125 Melo4 hiç korkmayın kızım 26 aylıktı hala açıktı üstelik doğduğu günden beri 1 yaşına kadar d vit. Düzenli verdiğim halde 3 yaşına doğru kapandı
Melo4 aselayaz2125 yaaa çok şaşırdım 3 yaşına kadar hiç duymamıştım. Peki doktorunuz vs endişelendirdi mi sizi bu konuda ?
nadidelifora Melo4 yok yok emin olabilirsiniz hiçbir sorun yok. Çok normal açık olması. Sağlıkla büyüsün 🌸
aselayaz2125 Melo4 baş çevresi büyüyorsa sıkıntı yok demişti büyüyordu bi sıkıntı olmadı ama cok gec kapandı gerçekten d vitamini kullandığım halde birde. Zaten sonra umudu kesip kontrol etmeyi bile bırakmıştım 2 buçuk yaşından sonra.
Melo4 aselayaz2125 peki başı daha küçük yapılı bir bebek miydi? Bizim kızımızın başı biraz küçük doğdu tabi yine normal sınırlar içerisinde ama ilk kızımınki gibi değil. O etki ediyor mu acaba
Gul-42 Melo4 güneşe çıkarın hangi ildesiniz bilmiyorum tabi havalar ısınmaya basladı azıcıkta olsa etkı eder içerisinde d vitamını olan seyler yedırın yedırmeye calısın
aselayaz2125 Melo4 kızımın ki normaldi ne ufak ne büyük her kontrolde de ölçümü normal çıkıyordu bi sıkıntı görülmedi o yüzden