aysebilge25 ya bu tetik mevzusuna niye bu kadar cok takiliyorsunuz bilmiyorum. Inanin digerlerinden daha konforlu tetikli olan 🙏😂 ben 3.5 yıldır kullaniyorum v15. Siz cekis gucune bakin. V15 ve ustunun çekiş gucu digerlerinden cok daha iyi. Bir de annemde submarine olani var. Onu da önermem. Normal olanini alin. V15 gen5 ikisi de olabilir