Ben gece beslenmesini erken kesmistim. Destege cevrilmemisti. 12 aylik olunca mamayi tamamen kestim. Mamayi kesmek isime yaradi baya, eskiden uykudan once icerdi baya gece uyuyunca da bezinden tasar uyandirirdi. Beslenmeyi mutlaka kesmeyi deneyin faydasini gorurusunuz