babybebito 3buçuk yaşa yaklaşıyo. Doğdu doğalı uyku sevmez. Saat başı uyanır çişim geldi, susadım, canım sıkıldı, ağlayasım geldi, seni özledim gibi gibi gibi sebeplerle. Doktora götürüp anlattığımda bazı çocuklar uykuyu sevmez diyebiliyolar sadece🤷♀️ Allah dermansız dertlere salmasın diyip uyku bozukluğuyla yaşamaya devam😊