bebeklianne_ Kızlar buraya görsel ekleyemedim az önce kafam karıştı 14 gün çok geçti ve çok kanama oldu diye test yaptım iki çizgide anında çıktı anlamadım kimyasal gebelik yada dış gebelikmiydi ?