mrscakir deozge benimkide yaşlıları pek sevmiyor gibi mesela onları görünce kitleniyor hiç konuşmuyor ama akranlarını yada çocukları görünce aşırı mutlu çocuk işte 🙂
deozge mrscakir benimki dışarda kitleniyor evdeyse sadece belirli kişilerde ağlıyor ama çocukları çok seviyor doğru söylüyosunuz çocuk işte her çocukda bir değil 🙂
accountant deozge kızımda dışarda sakin etrafı izliyor bana bakıp gülümsüyor. Özellikle ağaçlara bayılıyor
suhedaaaaa deozge O aylarda öyle oluyorlar. Dışarı çıkınca sanki off düğmesine basılıyordu çocuğumun, sadece kaşlarını çatar etrafını izlerdi 😂
juli_naz deozge nasıl bir sıklıklan cikiyorsunuz? Benim oğlum 4aylik ama hergun dışarıdayız ve çok normal …sürekli bakiniyor …her şey ilgisini çekiyor …meraklı …hadi üzerini değişelim dışarıya gidiyoruz dediğimde sabirla bekliyor ben herseyini yapim diye 😁😁
deozge juli_naz bi ara sürekli çıkardığımda oldu hava soğuk diye evde tuttuğumda oldu ama net olmak gerekirse öyle aman aman çıkmadık belkide çıkmadığımız için böyle yadırgıyordur 😔
Tugcebb deozge benimki de öyleydi. Evde canavar dışarda uysal. Etrafını izlerdi, biraz net doğrulmaya başlayınca eğilip eğilip izlemeye başladı. Uyumazdı da dururdu öyle. Şimdi 18naylık, insanlara seslenmekten yürüyemiyoruz 😂
juli_naz deozge yani dışarısı ona onun için çok sesli geliyordur.. herseyi görmek ister … havalar iyileşiyor .. Alisir 😊😊