Kızlar sorum başlıkta yazıyor bunu çok merak ediyorum mesela bebeğinizi aldınız parka gittiniz nasıl davranıyor neler yapıyor? Benim bebeğim 7,5 aylık erkek. Dışarıda çok sessiz sakin durgun. Bazen etrafı merakla izliyor. Seslendiğimde bakmıyor.doğduğundan beri böyleydi. Evde herşey çok normal gülüyor eğleniyor benimle oyun bile başlatıyor sadece babıldaması yok. Normalde bu aylardaki bebekler böylemi oluyor bilmiyorum yadırgıyormu acaba kafaya takmaya başladım dışardayken etkileşim kuramıyorum onunla göz hizasına gelince bakıyor sadece zorla bakmasını sağlıyorum 😔