2025mucizem merhaba benim oğlumda çok kusuyordu . İlk altı ay her beslenmesinden sonra kusuyordu hatta nerdeyse bütün yedikleri çıkıyordu öyle diyim. Ben çok endişelenmiştim ancak doktorumuz normal olduğunu ve 6.aydan sonra azalacağını söylemişti . Şuan 8 aylık neredeyse hiç kalmadı . Çok şükür geçti . İnşallah sizinde 6.aydan sonra geçecektir