2025mucizem Prematüre bebeğim 3 aylık oldu sürekli kusuyor her beslnme sonrası hiç çaresini bulamadım gaviscon infant kullanıyoruz yinede kusuyor varmı aynı duurmu yaşayan
basaktuna44 2025mucizem 2025mucizem benim bebeğim de kusuyordu şu an 5 aylık olduk nispeten azaldı ancak doktorla her görüşmemizde kilo alımında sorun yoksa beklenilen bir durum dedi. Yıpratıyor insanı biraz ama bir iki aya daha normal bir hal alacaktır inşallah.
kubraa0606 2025mucizem benim bebeğim de sık kusan bi bebekti 6. Ayda yok denecek kadar azaldı. Mide kapakçığı ancak gelişiyormuş
irem_zengn 2025mucizem benimde bebeğim erken doğdu şuan 3 aylık bizde de aynı durum var anne sütünü her beslenme sonrası kusuyor aptamil AR mama kullanıyoruz kusan bebekler için özel bir mama eczanede satılıyor onu içince kusmuyor
2025mucizem Marianne her beslnme snrasi kusuyor bazen daha mamayı yedkten snra gaz iicn kaldrdigim gibi kusuyor bazen 3-4 dakika sonrasi gazla birlikte kusuyor
basaktuna44 2025mucizem evet her beslenme sonrası kusuyordu dediğim gibi şimdi biraz daha azaldı. Yatırsak kusuyordu kaldırsak kusuyordu 😅 6. Aya doğru düzelir dediler beşinci aydayız yavaştan geçiyor inşallah
Marianne 2025mucizem 1-2 aya düzelmesi lazım. Kilo alımı ve gelişiminde sorun yoksa kusmuk gelmesi normal olarak kabul edilir. İçtiğini full kusmuyorsa sıkıntı yok.
glzarhnm 2025mucizem hızlı içiyordur içerken hava yutuyordur mama fazla geliyordur hepsi olabilir ara ara gazını çıkartın ama kilo alımı normalse sıkıntı değil yedirdikten sonra yatırmayın
2025mucizem Marianne bazen çok bazen az kusuyor yani gelisim kilosu tabiki geride yastlaryla aynı kiloda degil Dr kilosunun gidişatın güzel olduğunu syledi premature olduğu için
2025mucizem irem_zengn bizmki alerji maması birde 3 aylık 15 günlük bebeğim bazen çok ağlıyor krize giriyor artık atak mıdır nedir anlmdm
evolution 2025mucizem bizdede aynısı var ve 6 aylık. Doktorumuz bize ilaçta vermedi. Yazık bizimki her seferinde mız mızlanırda. Beniö bulduğum tek çare mesela 150 cc mamayı tekte vermek yerine bölmek bi 90 veriyorum bir saate 60
analikzormus 2025mucizem 3,5 aylıkken başlıası 5 aya kadar benim bebeğimde kustu. Şimdi biraz dhaa iyiyiz. Günde 1 öğün belki kusuyor önceleri her öğünde kusardı
haless39 2025mucizem bebek reflüsü değilse,süt alerjisi vs olabilir.Yediğiniz süt ürünleri de yapabilir.Birkaç gün süt ürünü tükwtmwyin bi deneyin,sorun devam ediyorsa reflüdür,geçici ama zaman alıyor
xSarelle Merhaba her beslenme sonrası 1 kez mi kusuyor? Bizimki 4 aylık oldu hâlâ her emzirme sonrası 3-4-5 bazen 7lere çıktığı oluyor. Sizinki mama ile mi besleniyor ve kusma şekli nasıl kenardan sızıntı şeklinde gibi mi fışkırır gibi mi ?
2025mucizem xSarelle mesela omzuma alıyorum ya gaz çıkartmak için o anda hem gaz çıkarttyo hem kusuyor bazen o an bir kez bazen 2,3 kez çıkartıyor
gygo 2025mucizem benim bebeğimde öyleydi probiyotik vs hiç fayda etmedi 6. Aya girdik yeni yeni azaldı