basaktuna44 Merhaba, bir kavanoz garnitür ve iki konserve ton balığını karıştırıp içerisine kırmızı toz biber, karabiber, kimyon ve tuz kattım. Göz kararı zeytinyağı ekledim. Sonrasında her milföy hamurunu ortadan ikiye kestim harçtan koyarak rulo haline getirdim ve üzerilerine yumurta sarısı sürüp çörekotu serptim 180 derecede 35 dk pişirdim. Afiyet olsun ✨