Deletedmom_289 Kısaca zıkkımın perkini yesinler. Geçen annem diyor pazara gitmiş de pazar dağılma zamanı kendi halkımız çürük domates biber topluyorlarmış kadınlar atılanı. Kendi halkımız zor durumda bunlar keyfi Sefa yapıyorlar haram zıkkım olsun.
forumgurmesi [silindi] sokak röportaj yapsak avokado dava enginar ne demek diye bilmeyen birsürü insan çıkar.
oylesinebiri__ forumgurmesi bu menüyü bırak bu malzemeleri bilmeyen aç susuz olan insanlar var sonrada çıkıp şey diyorlar biz insanımızın halinden anlıyoruz ben bu yaşıma geldim hayatımda bilmem bu menü nedir
hepyerdeyizz forumgurmesi su saçma sapan epistein mi ne haltsa onun olayından sonra üstünü örtmek için savaş Gündemi çıkaranlar değil mi bunlar ? O yedikleri dana antin kuntin onlardan daha Saygıdeğer
Deletedmom_289 [silindi] 😂😂😂 Ankara makarnanın yerini hiçbir şey tutmuyor. Bimden aldım ucuz diye lapa oldu. 😂😂😂😂 Galiba bu gidişle Ankara maki de yiyemiyecez 😂😂😂😂
Kizilciksurubu forumgurmesi O kadar doluyum ki hem çok şey yazmak istiyorum hem de burası bunun için uygun bir platform değil diye susuyorum. Öbür dünyada muhakkak cezalarını çekecekler ama ben bu dünyada da acı içinde kıvrandıklarını görmek istiyorum.
PoppyDaNeer forumgurmesi Yani bir işe yarıyor olsalar, dicem ki yesinler haklarıdır. Ama bütün gün mecliste yan gelip yatmak, arada boş boş dövüşmek ve tok karınlarını doyurmaktan başka yaptıkları bir şey yok. Hakkımı helal etmiyorum ben bunlara.
forumgurmesi PoppyDaNeer her gün tekme tokat kavga ediyorlar efor sarfediyorlar. Domuz gibi yiyip domuz gibi boğuşabilmeleri lazım.
kimbumadam forumgurmesi Sadece bunlar mı ? Özel sektörü napcaz ? Cebini doldurmaya doyamamış çalışanlara üç kuruşu çok gören şirket sahipleri? Biz hep aynı yere yükleniyoruz hiçbir şey değişmiyor , bir de bu maaşları hak görenleri mi taşlasak diyorum dostlaaar
hepyerdeyizz kimbumadam Yok olur mu hiç vicdan rahatlatmak için umreye giderler Ama affedersiniz tabiri caizse köpek den beter hale getirirler . Eşim saniyede usta başı ama sanki Herşeyi yapması gereken para hakketmeyen patron gibi yapıyorlar . Her iş eşimde mesuliyet ama verdikleri Para Aziciik . Aynı zamanda Çiftçiyiz Hersyee Hergun zam geliyor Ama alırken öyle satmaya kalkinca Değersiz oluyor . Herkes sadece kendi menfaatinde . Şu ahir zamanda çocuklarımın rızkı yakalarını birakmasin