
Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Öğretmenlerin öldürüldüğü,öğrencilerin okulda kantinden bir şey yiyemediği, tuvaletlerde sıvı sabun peçete bulamadığı,askerlerin fi tarihinden kalma uçaklar yüzünden şehit olduğu, yangın kurtarma araçlarının satıldığı bir ülkede ne yazık ki sadece itibardan tasarruf olmuyor. Halka asgari ücretle geçinin, simit yiyin diye tavsiye verirken bu lokmalar nasıl diziliyor boğazlarına?