sütün yeteri kadar geliyosa bebiş 6 aylık olmadan ek gıdaya başlamana gerek yok cnm benim kız kardeşim ikiz çocuk annesiydi ona rağmen bebeklerine 6 aydan sonra ek gıdaya başladı.ama sütünüz yeterli değilse dört beş ayken de başlayabilirsiniz. Başta minik bi kaşıkla meyve, pekmez, tuzsuz zeytin ezmesine falan alıştırabilrsin sonra bebek bisküvisi, kavanoz mamalar yada arılac bebelac vs. marka mamalarla çeşitlendirebilirsin yani