mamacitaa_ yok canım çok normal kilo veriyoruz haliyle ödem gitti yağ gitti sen aynaya bak mutlu musun eğer mutluysan duyma sonra da aaa çok kilo almışsın da diyorlar. İnsanlara bir şey beğendiremiyorsun. Herkesin yapısı farklı kimi ilk bacaktan veriyor kimi yüzden kimi koldan