uykusuzanne__ Allah şifa versin kuzuya 🥲 ben de kızı uyuttum girdim buraya canım.
Benim de iştahım çok var hala var bu arada. Habire buzdolabının önünde buluyorum kendimi ama aynaya bakınca mutluyum o geliyor aklıma geri dönüyorum hemen galiba bu iştah bozukluğu bir hastalık.
Nasıl verdiğim konusuna gelince de hee gün spor yaptım her sabah aç karına hiç aksatmadım. Sabahları yeşil elma yerdim bir tane akşam ise ufak porsiyon yemek bu şekilde gitti ara öğün yapmadım hiç. 18 kilo gitti 2 ayda