rachelgreen_ kesinlikle. Benim iki oğlum var biri 3.5 yaşında diğeri 2 yaşında. İkisine de daha bebekliklerinden itibaren altlarını her açtığımda özel bölge kavramını, kimsenin dokunmaması bakmaması gerektiğini falan sürekli söylerim. Küçüğün altını büyüğün yanında hiç değiştirmedim mesela çünkü o onun özel bölgesi abisi bakamaz. Bunu büyük oğluma hep söylüyordum. Büyük de tuvalete gittiğinde kapıyı tam kapattırmaz korkar çünkü ama kardeşinin bakmasına da asla izin vermez. Hemen bana seslenir anne kardeşimi al kapıyı açmaya çalışıyor diye.
Hep aşılamaya çalışıyoruz merhametli vicdanlı saygılı olmayı. Tüm canlıları sevmeyi öğretmeye çalışıyoruz. İnşallah yetiştirebiliriz evlatlarımızı.