
Yorum bana ait değil ama içimden geçen her şeyi çok güzel bir dille ifade etmiş bir meslektaşım.
Diyecek çok şeyim var ama demeye sabrım yok.
Lütfen evlatlarımıza doğru rehber olalım, lütfen eğitimin “ilk” evde, aile içinde başladığını unutmayalım.
Nurlar içinde uyursun inşallah sayın hocam…
Keşke gerekli yaptırımlar sen ilk söylediğinde doğru bir şekilde uygulansaydı, o insan müsveddesi(?) -ne çocuk, ne öğrenci diyesim geliyor- seni böyle hayattan koparamasaydı. O da bir anneydi.
Allah sonumuzu hayır etsin.