Kereminannesiii Defneannesi_ 2 bacak bir ağızdan oldu. Diğer ay vurulan aşıların devamı son dozu sanırım hiçbir şey olmadan atlattık çok şükür
Deletedmom388 Defneannesi_ 1 ağızdan 2bacaktan yapıldı,biraz ağladı ama sonrasında ateş huysuzluk olmadı çok şükür
Oglunasikbiranne08 Defneannesi_ 2 bacak 1 tane ağızdan damla cnm. Bizde yan etkisi olmamıştı çok şükür