Benim anlam veremediğim gence,emekliye vs.ayrı kategori açıp onlara 1 kura şansı veriyorsun sonra çıkmayınca diğer kategorisinde 2.şansı veriyorsun burada mağdur edilen diğer kategorisinden başvurular onlar çıkmayınca 2.bir kuraya girmiyor.Sistemi doğru bulmadım.