Elifasel__ geçtiğimiz yıllarda bekar olup ailesiyle yaşayanlara çıktı. Kurallarda çıkmayacak yazıyordu. Bu sene böyle bir şey yaşanmasın diye ön eleme koydular ama keşke evlileri katmasaydılar. Hiçbir mantığı yok gerçekten. Düşünüyorum daha küçük olsaydım, evlenmişim çocuğum olmuş, artık babamdan bana kalan değil de benim çocuğuma kalacağı hesaplasalar keşke. Sanki aynı evde yaşıyoruz 🤦🏻♀️ çoğumuz tek çocuk bile değil neyin mirası yani