paarla_ Bende bugün aşı yaptırdım da 38 üstü olursa calpol ver dedi ebemiz sabah 09.30 da oldu ateşi olmadı daha inşallah olmaz da kaç saat arayla ateşini ölçtünüz bana kalsa ben 10 dk bir bakıcam stresten çünkü de 🤣🤣🤣🤣