mehlika_ ilk 30cc ile başladım 1 ay günde 2 kere 30 cc sonrasında ayına göre artarak gitti ve 4. Ay atağında meme reddi yaşadık. O süreçte aç kalmasın diye 3-4 öğüne çıktı. Memeye geri döndü ama süt çok azalmıştı çünkü emme sayısı azalmıştı. En iyi makine kullansanız bile tam sağma yapmıyormuş bu yüzden bebek emmedikçe süt üretimi azalıyor. Bence mama düşünme çok daha sağlıklı yemeye çalışki süt kaliten artsın zaten yeterli oranda var