Kızlar bebeğim 2980 gram doğdu. Dün bir aylık tartılmaya gittik 3600 gram olmuş. İlk Ay olduğu için biraz verip sonra almaya başladığı için bana normal geldi boyu 49 cm den 52 cm olmuş. Ama mütüş bi çevre baskısı var sinirlerim bozuldu. Sütün yetiyor mu acaba sütün mü az deyip duruyorlar. Sizce mama vermeli miyim ? Sütüm yetiyor hatta tamamen boşaltamıyor bile ama herkes küçük deyince sinirlerim bozuluyor mamayla desteklemeli miyim fikir verin lütfen