1 yaşında geçen ay deldirdim. İlk gün acısı oldu biraz ama geçti çok şükür. Bende gümüşçüde deldirdim artık eczaneler delmiyo. Ve adam bana şu uyarıyı yaptı bu takılan küpeyi en fazla 10 /15 gün sonra mutlaka çıkarın, ya gümüş yada altın( bence en iyisi altın) takın dedi. O takılanları fazla tutmak kulaklarında zararlıymış.