barbiee_ benimde nrbc bi kere tam sizinki gibi çıkmıştı Dr laboratuvar hatası dedi dün hematolojideki testimde tekrar sıfıra düşmüştü. Benden hematoloji tüm kanla ilgili olan hastalıkların tahlilini periferik yayma peynir hastalığı falan herşeyi yaptı çok şükür hepsi temiz çıktı pıhtılaşmamda düşmüştü tamamen bademcik enfeksiyonumla alakalı yükseliyor benimki bademciğine çare bul dedi